Hey avonturier van 7 tot 11 jaar, ben je klaar om je in de jungle te storten? Samen met Mowgli en Shanti beleef je te gekke avonturen in de jungle, net als in het epische verhaal van Jungleboek!

Onze jungle-avonturen worden tot leven gebracht in het boek “Jungle-avonturen van Shanti & Mowgli“. Je raadt het al, dat betekent spannende bosspelletjes, kookkunsten uitproberen en supercreatieve programma’s!

En dat is nog niet alles, want bij de welpen kun je trots insignes verdienen in coole activiteitengebieden: van stoere scoutingtechnieken tot aan expressie, sport & spel, identiteit, samenleving, internationale avonturen én veilig & gezond.

Scouting is niet alleen leuk, het is ook een mega-leerzame ervaring!

Zaterdagochtend wordt jouw persoonlijke jungle: van 9.30u tot 12.00u!

Ben jij net zo enthousiast als wij? Nieuwsgierig om de jungle in te duiken? Stuur dan snel een mailtje naar secretariaat.sco@gmail.com en sluit je aan bij de Welpenbende!