Pagina niet gevonden

Ons team bestaat uit een fantastische groep enthousiaste vrijwilligers die allemaal één gemeenschappelijk doel hebben: het bezorgen van een onvergetelijke tijd aan de kinderen van Scouting Ossendrecht. Met veel plezier en toewijding zetten we ons elke zaterdagochtend en vrijdagavond weer in om een boeiend en avontuurlijk programma te creëren voor kinderen van alle leeftijden.

Onze passie voor scouting en het welzijn van de kinderen vormt de drijvende kracht achter alles wat we doen. We geloven dat leren en ontdekken het beste gaat wanneer plezier en avontuur hand in hand gaan. Daarom streven we ernaar om activiteiten te organiseren die niet alleen leerzaam zijn, maar ook een lach op het gezicht van ieder kind toveren.

Scouting Ossendrecht is niet alleen een groepsvereniging, maar ook officieel erkend door Scouting Nederland. Dit betekent dat we ons programma vormgeven volgens de hoogste normen en waarden van scouting, en we volgen daarbij het huishoudelijk reglement van Scouting Nederland. Veiligheid, respect en samenwerking staan hierbij centraal.

Elke vrijwilliger in ons team brengt unieke vaardigheden, creativiteit en toewijding mee, wat ons in staat stelt om keer op keer boeiende en leerzame ervaringen te bieden aan onze leden. We zijn trots op de hechte band die we met elkaar en met de kinderen hebben opgebouwd, en we kijken er altijd naar uit om nieuwe gezichten te verwelkomen.

Samen streven we ernaar om een omgeving te creëren waarin elk kind de ruimte krijgt om te groeien, te ontdekken en bovenal plezier te hebben.

We hopen je snel te verwelkomen bij Scouting Ossendrecht, waar avontuur en vriendschap hand in hand gaan!